lördag 19 november 2011

ZzZZzZZZzZZZzZZZ

Jag får helt enkelt säga förlåt.
Emilia skulle gå o hämta ngt att äta och jag lovade att vara vaken då hon kom tbx.
Men då hon kom tb hade jag redan somnat ;__________;

JAG VAR TRÖTT OKEJ!
Jag sa det till empa det var därför hon sa att jag inte fick sova o att hon o jag skulle nörda skype hela natten typ..
Empa ikväll gör vi det okok?
Ska inte somna IGEN men däremot har jag lust att sova nu igen.. kl e ju bara 09:05 o-o
åååh..
Ett tag till.. okok.. NATTI :'D
NU NU NU SKA NI FÅ SE EN BILD SOM JAG SER UT SOM ETT TROLL PÅ OKOK?
 Jaja det var allt. Ha det gött så hörs vi senare idag då jag laddar upp b.l.a dag 4 ;)

3 kommentarer:

  1. 0mFG du är söt och eh a.

    SV; tackar, din är jättesöt också! :3

    SvaraRadera
  2. SV: Tack så jättemkt!! Din bloggdesign e ju så awesome en design kan bli :D <3

    SvaraRadera

Christmas PikachuGreen Luma