måndag 28 november 2011

Shame on me, oh yes.

Alla gör väll saker de ångrar mer eller mindre nån gång? ohja. döda mig


ja cpseg uppdatering, så klart så failade jag & glömde min kamera hos pappa, BRA EMILIA! Men får väll hämta den ngn dag, får göra alla dom där cpsega dag 7- 12 eller vafan det nu är? Jaa, jag har failat lite osv. Mitt nya fina rum är helt sjukt jävla awesome <3 i fredags hade jag sjukt kul iaf, hihih. Ganska borta osv. Men det ska jag inte skriva mer om, hehehheheh. I lördags fick jag en utskällning av pappa för jag kom  hem typ 3 timmar för sent, hehe han tyckte det var respektlöst eller nåt sånt för att jag visste att vi skulle flytta osv, mahahah jag failade x300! Men skitsamma, igår kom jag väll hem till mamma, tänkte slänga ihop lite inlägg & ta bilder , så letar jag i väskan & vafan ser jag då? ingen fkn kamera, så jävla typiskt >_< Aja, tar det en annan dag osv. :< Bara eve som typ bloggar lite, haha.
Idag sög skolan - gjorde bort mig som fan osv. dog 100 gånger om, ohja. döda mig på riktigt snällllaaaaaa!
Men nu sitter jag iaf hemma & finns typ 5% chans till att jag gör bort mig nu eftersom att jag har internet & vem som helst kan ju logga in& skriva ngt irriterande till mig som ja nt vet vad jag ska svara på HAHA. ååh nolife jag har, ska inte göra ngt mer idag , failar alltid osv :< känner att jag skriver osv typ hela tiden, haha.. :<
& haha & hehehe, osv. Massa grejor jajaja. Men nu ska jag inte ha ngt liv , redigera lite bilder kanske eller spela ngt helt onödigt ? yepyep, orkar inte plugga har prov på onsdag tror jag? :3 Inte helt säker men det skiter jag i nuuuuuuuu. :33 inte ovanligt men k. Ska äta mina ostbollar nu ,hihih ,
megalångtinlägg. då måste det bli lite bilder oxå, annars ser det ju jävla onödigt & långt ut. hoho.
FINFIN 9ÅRING JAJA

I somras typ tror jag, hehehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma