onsdag 16 november 2011

DAG 1, Presentera dig själv

Yesyes, då var det såhär att jag heter Emilia & (kallas ofta Empa) är 13 år gammal, född år 1997 den 17 december, alltså är jag inte 13 så länge till då (1 månad & en dag<3) jajajaja. Jag bor i den tråkiga staden Eskilstuna, vill flytta härifrån för att det suger folk är så dryga & det är bara allmänt trååååååk här. yesyes, jag har skilda föräldrar, bor varannan vecka hos dem båda, ganska jobbigt att flytta fram&tillbaka hela tiden. höhö. Har oxå 5 helsyskon & 3 bonus, som jag snart typ ska flytta ifrån eller nåt, allt är väldigt snurrigt. heheh.  Jaadu, har inte så mycket mer att berätta än att jag älskar att sitta vid datorn, det är typ mitt liv. Kan nog inte påstå att jag är normal, hohoho. okokok väldigt intressant information!
Nuuuuuuu ska jag fortsätta chatta med Eve/Firre på skype, hihihi.

Ska typ snart gå runt i mitt hus & ta bilder eller nåt, ruttnar framför datan, heheh. suttit fastklistrad i 3 dagar, woho, inte vart i skolan helt enkelt!
                          kan bjuda på en bild, typ
Vacker? ohja


/Empa

2 kommentarer:

  1. Någon som gör en bus grimars? c:

    SvaraRadera
  2. Hej jonte ;)
    Japps empa gör bus bus grimas under handen :'3
    /firre

    SvaraRadera

Christmas PikachuGreen Luma