lördag 19 november 2011

Floppflopp

Ååh, känner mig väldigt normal som släkte lampan i mitt rum för en stund sen & sprang runt och tog massa bilder på mig sj, HAHAHAH. Ååh, så normalt.. :c Normalt att jag garvar åt mig själv oxå, höhöhöhö. Nu sitter jag & chattar med lilla jontepåjken, hehehe. Eve är döööd <///////3 Tror typ hon somnade med cam igen för hennes kudde rörde sig osv o-o eller ja typ, HOHOHO. Jag är tomteeen. Känns som att jag kommer dö imorgon för jag ska upp tidigt och baka, hihi. Sen så kommer min mormor & moster osv, då ska vi ha kalaaaas yaayayayayaya. Ska vara social med jonte nu en stund sen ska jag sova, eller ja lyckas plocka bort allt från sängen först kanske.. o-o hoho. Lite bilder kanske , eheheh.
Min nallebjöörn, han är miket fin! possposs & ja mitt hår är lite fuckat okok

HAHAHHA mobbad fot okej :c

 
hehehe ja, ska sova snart typ, men nu ska jag vara sociaaaaaaaaal. 
hejdå eller nåt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma