fredag 18 november 2011

Lalalala

så jävla chill att vara lat, ohja. vill ta bilder, ingen lust. vill vara med någon, ingen lust. Måste plugga till NO-prov på måndag, ingen lust. säg nånting jag har lust med? ._. ååh, så negativ jag ska vara idag. </3
sug balle typ. So provet gick åt helvete vilket jag redan visste att det skulle göra, svarade endå på alla frågor utom 1 men jag chansade typ så ja, vet inte riktigt om jag ska säga att det gick bra eller inte, men som vanligt så gick det typ åt helvete endå,eller nåt. 
Hade fett azum spanska lektion idag, hade nån äcklig vikarie så satt typ några i min klass i ett grupprum så de va ba o säga: jag ska ut & läsa med dem i grupprummet. Så gick jag ut & va borta hela lektionen, kolla runt va dom andra gjorde osv, kom tbx ett tag innan lektionen slutade & bad om att få sluta tidigare vilket jag sååååklaaaaart fick för jag är så bäst. Fast alla fick sluta då men jag är foortfaaarande bäst. Jag är så ego, men k på det duuu.
Ska ta lite bilder sen tror jag , tar iaf massa bilder imorgon för vi ska fira massa födelsedagar & shit då, yaaay.
Gör väll ett nytt inlägg snart om dag 3, hehe. 
GAMLA BILDER.






Jag har varit blond, 
min hund är jättefin,
min kanin är oxå jättefin.
långt inlägg, men det är kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma