söndag 27 november 2011

FÖRLÅT FÖR SEGA UPPDATERINGAR

OJ Har helt glömt bort att ladda upp saker på den underbara bloggen vi har.
Men aah..
Kan iaf bomba bloggen med dagarna jag har missat som var.. dag 8,9,10,11 och 12... SÅ nu ska ni få dom fiiiiiinfinaaaaa dag bloggs gresimoji sakerna <->
men annars vill jag väll bara säga att allt e bra.
Den nya hunder sally e .. KNASIBASI OWO
Skulle åkte med alicia,towe,cassandra,ida och melissa till dreamhack för en dag medn det vart tyvärr itne av så jag drog ner till gbg och jadu.. kawaiidesign knykte mina pengar HIHI :'D
Köpte.. en slinga,mobilsmycke,halsband och en t-shirt för ca 500:-
Hm.. Jaja sjukt värt :')
Men jani. Nu ska ni få alla fina blogginlägg
PUSS PÅ ETT TAG OWO
 OCH JA JAG FÖRSÖKER SLICKA PÅ DET ROSA FLUFFIGA <----->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma