torsdag 17 november 2011

Dag 2, Din familj

jahopp, jag har en ganska stor familj ,EHEHEHEH.
Har skilda föräldrar, så bor varannan vecka ute i Ärla & där bor jag då med Min mamma, Min helstorebror (samma mamma & pappa som honom då, fast att han bor bara hos mamma osv.) som är 16 år & helt konstig osv, irriterande som satan & ibland vill jag skjuta honom, HEHEH fast såklart så menar jag ju det nt då men jaaa. Så har jag 2 andra små satungar som jag stör mig på min syster & bror, dom är typ 11 & 9, fast dom är väll helt okej endå, dom har samma pappa men bor endå bara här hos min mamma, heheehe. Så har jag ännu en lillebror här hos mamma, han blir 1 om en vecka och 2 dagar & vi bor då med min mamma & hennes pojkvän som är pappa till den här yngsta brorsan. :3 Så har jag ju hemma hos pappa, HÖHÖHÖ, där bor vi alltså Jag, min pappa, min pappas tjej (som vi bott med i snart 8 år.) min pappa har då en till dotter som är typ 8, tror jag? ;> hehe, ganska knepigt alltihop, men ja. hon bor bara hos min pappa, är hos sin mamma på loven osv för hennes mamma bor så långt borta. ;3 Sen har då min lådsasmamma oxå 3 barn som vi nu bor med, den äldsta som är en tjej är väll 17 , den mellersta av dom han är 15, & den yngsta av dem är 11.
Så jaaa jag har väll rätt många syskon osv. Vi har oxå en liten hund hos min pappa som heter Walter, jordens fulaste men samtidigt sötaste! Hos min mamma har jag oxå min lilla dampkanin, hon har typ problem & heter Wilma ;> Ganska långt inlägg. HEHEHEHEHE men jag har stor familj okok, ganska ointressant att veta allt det här, men skitsamma! :3333
Kan slänga in en bild på min fina kaninis & huuund!

Ganska så gamla bilder men det får va, orkar inte leta igenom hela mappen o-o'

ska typ sova nu okok, mamma stänger av internet närsom tror jag, så ja. skulle kunna sitta & skriva massa random hela natten igentligen men godnatt,höhööh blubb blubb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma