måndag 28 november 2011

Dag 7-14!

Dag 7, Ditt rum 
Har ingen bra bild på mitt rum hos pappa nu då vi just flyttat, men jag har iaf loftsäng, en bädsoffa under, en bokhylla mittemot det, sen typ en liten bit bort ett skrivbord & typ garderober osv. får ta bild nångång när jag orkar :3 hos mamma har jag typ ett stort sminkbord , mittemot det typ en sån grejs med kläder i, min säng en bit bort & typ en låda med massa pyssel, målargrejor osv , jaja orkar inte förklara, får ta bild där med nån dag xd


Dag 8, Din födelsestad
ÄCKELTUNA
Eskilstuna för er som inte vet... där jag fortfarande är fast, fml


Dag 9, Vad du gör på fritiden
ehehe sitter vid datorn typ, konfa, är med mina älskade klasskompisar eller andra flummosar, är hemma & har inget liv typ, i stort sätt hela mitt liv går åt till min kära dator där jag chattar med min älskade bästavän anna & min fina eve & dom 3 smygbögarna Jonte & mikael. <3


Dag 10, Mina rädslor
HEHEEHHE har typ klaustrofobi? :C Hatar trånga utrymmen osv. :<
MAT, hatar mat,hatar allt som har med mat att göra osv.


Dag 11, Nånting som är bra & dåligt med mig
Bra är väll att jag inte är som alla andra äckliga fjortisar
Dåligt är väll att jag hatar mig sj & inte tycker nånting är bra med mig sj igentligen, sämst självförtroende osv


Dag 12, Något roligt
Vara med anna & chatta med eve. <3


Dag 13, En bild på dig när du ler
har fult leende, glööööömm


Dag 14, En händelse du alltid vill minnas
Den dagen då jag träffade min älskade anna, det är fan det bästa som har hänt mig <3
världens underbaraste tvillingsjäl! :* ååh, den dagen jag träffar eve oxå, vet att det kommer vara det ! c;

Jaja. possposs?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma