fredag 18 november 2011

Dag 3 - Du som liten

Yesyes, jag var väll en sån liten dvärg som alla andra oxå var, ehe. Blond & ful , hoho. Alltid glad sa mamma, gick runt & log hela tiden o-o Jag var väll väldigt sprallig oxå, som nu hihihi.Men jag var väll typ en helt vanlig unge, lite hyper osv. :3 flyttade ganska mkt & typ var helt forver alone för jag inte fick vara med & leka med dom andra en gång ,HAHAH ååh mamma berättade att jag inte fick leka med alla andra för jag var blond & då hade jag blivit jätteledsen & gråtit ;I höhöhö.
Kan bjuda på lite bilder jag har, ehehehe. Mobba nt ok!
typ 9 år gammal? :3

Jag är den där saken som står upp med megakort lugg,
HAAHAAH hade klippt den själv :I
& juste, resten av dem är mina syskon hemma hos mamma mhm

fyllde 4 på den sista bilden,HEHEHE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma