söndag 20 november 2011

Dag 5 Ditt Favorit Djur

Jag måste tyvärr säga som Empa.
Jag har inte heller något favorit djur. Jag gillar alla djur owo
Men ajg e halt galen i typ alla djur då dom e små...
då vill jag äta upp dom..
omn nom nom nom...
MUMSIH AH YE!
Men jadu. Djur.. Djur.. Djuur.. 
Får en ny hund på fredag iaf ^-^
Då kommer det ju självklart komma bilder  på henne på lör tror jag :)
SÅ NI FÅR HÅLLA UTKIK EFTER BILDER PÅ SALLY! :D
men okok.
har frtf inga bilder och det är säääääääääämst ljus ute så kan inte gå ut o fotta ;___________;
Men då dom andra hämtar sladden te systemkameran så kmr det självklart komma nya bilder ;)
Men det blir ju troligen om 2 veckor så aah <->
Gammal bild så länge då?
 INGA LINSER PÅ BILDEN O:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma