onsdag 16 november 2011

Dag 1 Presentera Dig Själv.

Okej det är Firres tur att presentera sig själv.
Jag heter Evelina för dom som inte visste det. Hihi. Jag föddes den 31 mars 1998 i västerås men efter det så har jag flyttat väldigt många gånger.. Bor nu i mitt nionde hus som ligger i töreboda ;)
Jag har en syster och 2 styvsystrar en styvbror och en halvbror .. Men just nu är det bara jag mamma o hennes kille som bor tsm. Jag har också djur.. Numera 2 hundar eftersom en blev överkörd förra veckan ;___; men har också 2 marsvin och en hamster :) Jag är vääldigt random.. ååh.. jadu.. Finns en anlednign till varför mitt visnings namn på skype e knaz.. Blir ofta kallad det :) HÖHÖ. Mina interssen är att dansa sjunga och nörda skype och musik hoho :3 Men annars e jag en heeelt vanlig tjej 'hooost' nejdå. jag är väldigt busig .. flummig.. öhm.. fnittrig.. o hyper ^-^
Bara för Empa bjöd på en fin bild kan jag också göra det :)
Duck face AH YE!

Kramisar från en knasig fisk :'3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma