onsdag 16 november 2011

Första inlägget, eheh

Hallå där, jajaja.
Nu ska jag fina firre börja blogga typ, Vi kanske inte riktigt har några läsare nu då, men det spelar ingen roll. Tänkte att  vi kunde börja med en sån här awesome Dag 1-30 grej, så man kan lära känna oss lite mer. :3 Det betyder alltså att jag snart kommer visa en låång lista med grejor vi ska skriva om varje dag, vi kommer alltså lägga ut ett varsitt inlägg om det per dag, när den sen är klar (vid dag 30) så kommer ni nog veta rätt mycket om oss, men vi bloggar helt normalt varje dag oxå :3 Det här blev ett helt random inlägg, men det gillar vi nog!


Dag 1, Presentera dig själv
Dag 2, Din familj
Dag 3, Du som liten
Dag 4, Du just nu
Dag 5, Ditt favoritdjur
Dag 6, Din favoritfärg och varför
Dag 7, Ditt rum 
Dag 8, Din födelsestad
Dag 9, Vad du gör på fritiden
Dag 10, Mina rädslor
Dag 11, Nånting som är bra & dåligt med mig
Dag 12, Något roligt
Dag 13, En bild på dig när du ler
Dag 14, En händelse du alltid vill minnas
Dag 15, 15 Saker om dig själv
Dag 16, Mina skor
Dag 17, Min favoritfödelsedag
Dag 18, Din favoritlåt
Dag 19, Ditt favoritplagg
Dag 20, Din favorittid på året
Dag 21, Dina tidigare hårfärger
Dag 22, Ett land du vill åka till
Dag 23, Ett land du varit i
Dag 24, Något du önskar dig
Dag 25, Ett barndomsminne
Dag 26, Något du blivit nöjd över
Dag 27, Någon du du saknar
Dag 28, Ditt favorit TV-program från när du var liten
Dag 29, En bild på en plats du varit på
Dag 30, Det galnaste du någonsin gjort




LALALALALALALA, nu ska jag fortsätta med att ha nolife liksom. 
/Empa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma