tisdag 22 november 2011

Dag 6 och 7

HEJ förlåt för att jag inte laddade upp igår!
men okej okej.
Dag 6 din favorit färg.
Min favorit färg det e nog alla men jag är.. lite halft kär i svart och vitt.
Dom e liksom.. passar till allt. Drar inte SÅÅÅÅ mycket uppmärksamhet och ja.
BLACK N WHITE FTW


dag 7 Ditt rum.
Okej.. mitt rum just nu får ni ingen bild på.
Det e ganska litet.
Har 2 vita bokhyllor.
En stooooooor vit säng.
Ett vitt nattugsbord
och en golvlampa.
Sen har jag en typ.. walk in closet >-<
Sen har jag ju lite random grejer på mitt rum som en träningscykel flyttlåda osv osv.
har en stor rosa rya matta och under det ett vanligt brunt golv. har grå/vita väggar så aah..
DET E MITT RUM :)


 FINA BEN OKOK? FRÅGA INTE OM BILDEN. EN KOMPIS VILLE SE MINA TIGHTS ;____;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma