söndag 20 november 2011

Hohohohoohho

Har suttit & läst en jävla bokjävel som skulle vart klarläst förförra veckan i typ 1 och en halv timma?!?!! är fortfarande nte klar, har typ 69 sidor kvar, ohohoh. :CCC brb ska gråta lite!! Nej men på ett ungefär...
ååh dampar , Takida - You learn, så jävla kär i låten <33333
hohoho Jag har typ problem. :33
SKA FLYTTA PÅ LÖRDAG EYEYEYEYEE.
Är hemma hos min pappaa eheheh.
Synd bara att man bor kvar i äckeltuna, annars är det väll bara bra <//3
Får eget rum wooohooooo!
Det lär bli awesome, slipper dela rum med en hyperjobbig 7åring som sitter &  dampar hela tiden + att jag kan snacka på skype mkt längre. <333333333333333333333333333
Imorgon har jag prov i NO, var sjuk förra veckan när vi igentligen skulle gjort det, frågade en tjej i min klass om ungefär vad man skulle kunna, jag kunde inget av dom sakerna hon rabblade upp. SCORE TILL MIG!
Ohja, det får bli som det blir <3
wowooow, känner att det här blev ett ganska random inlägg med 78 olika saker hehehehe.. ;>

Slänger in en gammal bild, hohohooh bildlösa inlägg är så fkn tråkiga,
får bli en bild på mig då jag var blond i mitten av sommarlovet, hihihi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma