torsdag 17 november 2011

hål i min strumpa, WOHO

Suger på rubriker men det är lungt! Jag har ett hål i min strumpa så ni vet...
Jaaaajaaa, jag har precis kommit hem, hihi
Idag har väll vart ganska chill, skola som var väldigt tråkig, typ visade nå älghjärta & lungor e_e
äckligt som fan höll på att spy för det luktade äääääckligt, blööööööööööööööööööööö.
Åt ingen lunch för vi fick se det precis innan, myyys.
efter skolan vare väll bara iväg till Konfirmationen, basgrupp idag, yäyäyä. Ganska chill där,
vi fick typ göra tårta, omnomnom.
Ska väll göra dag 2 grejen snart, ska typ duscha först bara för mamma snodde duschen precis när vi kom hem... </3 ÅÅH JAG HAR CHOKLAD, mums. Ganska random inlägg sisådära, men det är väll lungt endå vavava? Har typ värsta blogglusten hela tiden, hehehe. kanske bombar med lite inlägg sen fram tills 10 eller nåt, HEHEHE. Mamma tänker stänga av internet då för min bror vägrar stänga av datorn.. <_<
Men nu ska jag gå & ta mig en mysig snabbdusch, bloggar typ om nå random, lite inspiration eller bilder, får se vad jag har lust att blogga om . HEHEH. så ska jag få eve & jonte att leva, dom är typ döda & har dissat mig i hela 17 minuter </3 OCH JAG FYLLER OM EXAKT 1 MÅNAD IDAG. grattisgrattis till mig sj i förskott! nejmen typ, nu blir jag helt hyper så ska dra nu, hehehe.

                 Bjuder på en bild ifrån somras då jag hade väldigt lila hår om man säger så! sax i bakrunden <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma