torsdag 17 november 2011

Dag 2 Din Familj

Jah! Firre här då med dag 2!

Dom som finns i huset som jag bor i nu är jag , min mamma, hennes kille , våran hund bosse och min hamster.
Men mammas kille har också 2 döttrar som kanske kommer flytta till oss. Den ena e 12 den andra 15 :3
Sen har jag hos min pappa så bor han då, hans fru , deras barn aka min halvbror som heter Theo som e .. 7 tror jag o-o . sen bor min styvbror där som e 16 o min syrra som e 16 :3
HIHI min familj e väldigt knasig men ja..
På min mammas sida är alla väldigt musikaliska o-o' Min moster uppträder och min morfar var i band. Min syster gick i Uppsala MusikKlasser Balder som är en skola för dom som sjunger ( sjunger du inte tillräckligt bra får du inte gå i den skolan o-o) o jag o min mamma bara sjunger.. mycket...
Medans min pappa e en .. hm.. vette fan.. han snackar iaf i amatör radio och ja mekar bilar osv :3
min lillebror e galen i bilar o-o o min pappas fru bakar tårtor ^-^ hon gjorde t.o.m sin egen bröllops tårta o-o'
men ja..
Det var en liten.. snabb.. typ.. vetta fan..
NU VET NI LITE OM MIN FAMILJ HIHIHI :D
Mobba inte bilden. det e den enda jag har för tillfället ;______;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma