onsdag 23 november 2011

CPSEG UPPDATERING OKOK

Jaaaaa, roooliiiiigt.
Har vart väldigt segt för mig att kunna uppdatera osv.
Ska flytta på lördag så antar att jag kommer vara rätt seg tills dess, ganska så fullbokat resten av veckan oxå. :$$ Ååh, jävla huvudvärk, FML </3 ska kanske till nån vårdcentralsak & kolla upp varför jag har så ont i huvudet hela tiden. :'c Kommer jag bli tvingad till glasögon skjuter jag mig själv! inte för att jag har ngt emot såna som har det utan för att JAG ser ut som en sneknullad pajas i det! </////////////////3
wäwäwä. Slipper iaf skolan tack vare att de ska ringa typ 5 över 8 osv. CCCC: Inte helt säkert då ifall jag får en tid imorgon, men jag måste endå vara hemma eftersom att idag hade jag världens huvudvärk så jag höll på att dö, klagade hela dagen. hihihih. Fast det släppte typ lite grann då jag var med Amanda, Olivia & linn, hihiihih. Vi gick runt lite osv.. Så stack jag hem för jag fick ont i huvudet igen, wää.
BIOOO, ska oxå på bio imorgon *w* Så det blir awesome, ska äntligen få se Breaking Dawn!!!!!!!!!!!
ååh <33333333333333 Kär i twilight typ , hiihih.
Så vne ifall jag hinner gå till konfan eller så, men jaja. sätter fan bion framför det isf. <333
heehehehe. Så på fredag antar jag att det blir skola så jag kan gå på den så kallade ''tjejfesten''
inte för att det riktigt är en tjejfest men vi kör på det endå! Lördag blire väll att flytta, woohooo!!!!!!!!!!!!1
Nu ska jag inte ha damp & dampa utropstecken så mkt såre blir massa ettor i slutet, ehe. Men jajaja.
Ååh, hatar att jag ska bo kvar i äckeltuna, annars hade allt vart perfekt med flytten. hoho.
Så på söndag sticker jag hem till mamma oxå, hehehe. ganska fullbokat? gillart!
Kommer nog inte kunna göra domma hära Dag 7-dag nånting, så jag gör dem hära jag inte gjort på sönadag/måndag så jag kan göra dem ordentligt utan stress, hehehe.
Jaja, ska inte dampskriva mera nu. HIHIHIHI
Hare bra eller nåt? c;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma