onsdag 16 november 2011

lalalala Garvattack mhm

Nemen tjenare, Sitter just nu & chattar lite med Firre på skype, vi typ asgarvar åt nån tjej som sjunger & typ gör massa flumm rörelser, http://www.youtube.com/watch?v=K-sevpj7xnQ&feature=relmfu gud, HAHAHA. ååh, dör lite. inge fel på hennes röst då men hon rör sig lite spec...
Ganska chill endå att inte ha vart i skolan på 3 dagar, skulle typ ha gått idag men när jag vaknade såg jag bara att lampan var tänd & kollade klockan, ojsan, 11? mwehehe, satte mig vid datan & chattade med firre då oxå, HIHIHIHI. Jajaj, åt typ nyss mat & innan det fotade jag min lillebror, innan det fotade jag mig sj, efter maten fotade jag min lillebror igen, HEHEHE. Fick nt så mkt bra bilder, han ville smita iväg hela tiden, lägger väll upp ett par på mig & honom nu då, mwehhehe.









Peddismile på sista bilden...
Lagom söt liten påååjk! 
Kan ju sist bjuda på lite bilder på mig själv , höhöh sånt ego.

Ser allmänt deppig ut men k , yeye. 
Nu ska jag typ redigera nå bilder eller nåt.
mwehehhe.
EDIT: IGGA ATT ENA ARMEN SER JÄÄÄTTELITEN UT OCH DEN ANDRA GIGAAANTISK, okokok den ena e typ lite bakom :C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma