söndag 25 december 2011

yäääy

Julen var ganska mysig, eller tråkig. Mysig men tråkig? både och?
Ja, tråkigt emellanåt då jag bara satt & såg sur ut hos mina släktingar för min enda kusin jag brukar vara med inte kom dit för dom skulle fira jul ensamma eller ngt, jag typ , fml... annars var det bara massa småtjejer som springer runt & tror dem är ngt eller massa random killar som är typ 1 år yngre eller ett par år äldre, eller typ 2 år gamla, man typ YÄÄÄÄY jag har ju superkul<333333 fast ne, men det var ganska mysigt emellanåt, & tråkigt vissa andra tillfällen, höhöh. Maten var iaf god <3
Vid typ 5 eller ngt stack vi ju t min lådsasmamma, där fikade vi lite & öppnade julklappar, yääy, sen kollade vi på film , sen hämtade mamma mig & brodern min, vi ska fira lite jul här hemma imorgon osv, så det var bättre att hon hämtade oss idag än att hon skulle hämtat oss tidigt på morgonen, höhö.
Fick väll lite mysiga julklappar endå;
-500kr
-Schampo&Balsam (haha, farmor?)
-Nån bakgrejsskål, strössel, dekorsaker, muffinsgrejor yää.. :3
-En bok (söt farmor<3)
-Stor toblerone<3
-Typ smyckesakemojs :3
Yepyep, det var iaf av pappa& min lådsasmamma & typ farmor, tihi.

ÅÅH JUSTE, hatar mina syskon, dom har förstört mitt liv på riktigt, kommer jag hem & vet att jag har massa choklad & pepparkaksgrejs kvar sen jag fyllde, MEN NEJ
för det har ngn ätit upp? ÅÅHÅ SKA DÖDA DEM PÅ RIKTIGT, så vågar dem ju inte erkänna, ÅÅÅÅHÅ DÖÖÖÖÖÖÖ DÖÖÖÖ DÖÖÖÖÖÖ. jävla ungar, så ska mamma komma där & försvara dem, typ : åååh nej det är såååå synd om dem, dem tog hand om din kanin när du var borta!!!
jag typ: MEN JAHA BAD JAG DEM GÖRA DET VA? VA? VA? BARA NÅN TAR HAND OM HENNE SÅ SKITER JAG I VEM!!!!!!!! JAG TVINGADE DEM INTE!!!!!
typ världens argaste, hatar dem på riktigt, vill skjuta dem , uuschhuuhuhuchscuscuscuucusch hade tänkt att det skulle bli mysigt att fira jul med dem imorgon , men nääh ska vara en glädjedödare & förstöra julen för dem imorgon JAAA<3333333333333333
Hoppas dem fattar hur jag känner mig då när dem alltid retas med mig<33333333333333333333333333333
Jaja, jag älskar hämd. yes. älskar oxå att klaga på mina 2 värdelösa småsyskon, yes.

yaya, nog med onödigt inlägg, ska trötta ut mikael & sen sova. woohooo


fina bilder, fast ne. bjuder på dem, godjul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma