tisdag 13 december 2011

okej tar alla på en o samma <->

Dag 16, Mina skor
Blåa converse och vit/grön rutiga converse >-<
Dag 17, Min födelsedag
31/3
Dag 18, Din favoritlåt
Lyssnar på all musik och har ingen favvolåt T_T
Dag 19, Ditt favoritplagg
Stoor och gulligt T-shirt och ett par tighta byxor T_T
Dag 20, Din favorittid på året
SOMMAR!
Dag 21, Dina tidigare hårfärger
Bara varigt blond dock hade jag mörkbruna slingor ett tag <-> 
syns inge bra på bilden men okok?

Dag 22, Ett land du vill åka till
Japan såklart? ô-o
Dag 23, Ett land du varit i
Bulgarien ^-^
Dag 24, Något du önskar dig
En mamma som inte ska bestämma så mycket om mig vad jag får osv..
Dag 25, Ett barndomsminne
Jag som klättrar upp för en bokhylla o ramlar ner o-o
Dag 26, Något du blivit nöjd över
ehm.. Mitt köp av mina svarta linser :)
Dag 27, Någon du du saknar
hm.. Alla från uppsala och gällö >-<
Dag 28, Ditt favorit TV-program från när du var liten
GNOTTARNA
Dag 29, En bild på en plats du varit på
GÄLLÖ CAMPING

 BILD BRIST OKEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma