måndag 26 december 2011

du kommer aldrig mer bli dig själv

Halloooo, kom hem från Tuna för några timmar sen, köpte inget  , alldeles för mkt folk. DOG. så fort man hittade ngt man ville köpa & sen såg kön till kassan så vart man lite halvt sådär självmordsbenägen typ, uuuusch så jääävla långa köer. Allt jag köpte var en fkn glass & Kaninmat, HIHIHIHIHI.
hann inte heller ta hål i läppen idag, ska göra det imorgon ist för mamma orkade nt åka till tuna sen stan, så det tar vi imorgoooon. Wooohooo.
Just nu sitter jag & lyssnar på Kent-Dom som försvann, så fin låt. yay.
tog bilder på min söta broder för ett tag sen, hihihih.
Jaja, bildeeeeeeer

FJORTISPOSE<3333333
inte mitt fel att jag har världens sötaste bror!
hejsvartvit.
TYCKTE MIN SÖTA KANIN VAR SÅ FIN PÅ DENNA BILDEN SÅ HON FICK VARA MED.
Hon heter Wilma btw!
Hon har problem på riktigt, hon brukar morra till massa randoms ibland & så är hon allergisk mot morötter,
mysigt va? c:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma