onsdag 21 december 2011

OJSAN

Blev lite tomt här, HIHIHIH OJ,
Skriver lite om vad som hände nu när jag var borta.
LÖRDAG
HEJHEJHEJ JAG BARA BLEV 14 ÅR WOOO
Jag hade tjejkväll, hade en awesome tid med mina underbara klasskompisar, (typ alla tjejer, utom att några av dem inte kunde komma & jag inte ''bjöd'' alla, hohoho) vi åt pizza, snackade om allt mellan himmel & jord, dansade på vårt nintendo wii, spelade med andra ord, kollade på skräckis mitt i natten, dock sov inte alla kvar, bara 3 av dem. men vi 3 hade sjukt underbart kul med massa mys! woopwoop.

SÖNDAG
åt en lång frukost med evelina, amanda & ella. Vi hade en awesome morgon, tihi.
Sen så vare bara att stressa iväg med dem till bussen vid 3, gå hem, duscha, städa osv.
Sen åka hem till pappa & ta det lungt.

MÅNDAG
Typ vanlig skoldag, tråkigt

TISDAG
Vanlig skoldag, höhö. blev mulad, fml.
Sen på kvällen vare julavslutning med hela D-spåret, 9D hade nå luciatåg, HAHAH en kille var lucia & alla tärnor hade labbrockar på sig, fint. HAHAH gud.

ONSDAG
Film & julklappsbyte + fika i skolan , lunch sen åka heeeeeeeem
JULLOOOOV!
Nu när jullovet har börjat så ska jag & eve försöka börja med typ en juldesign, hoho.
Ska nog inte göra den så jätteavancerad eftersom att vintern redan kommit för ett tag sen & julen inte har så jätte lång tid kvar, så ja :33 blir väll ngt snabbt men endå rätt genomtänkt c;
Måste bara få tag på Eve, hon svarar inte när jonte smsar, trolololol.
Yäyä, får väll se om de blir ngt, hihi. Vi behöver iaf en ny design, så ja :3
lololol, jul om 3 dagar <3
BTW, jag är ensam hemma WOHO.
Ska snacka med mikael & jonte på skype hela  natteeen, wihooo  , eller iaf chatta & så ska jag få in eve på skype med , hon är borta </3 nejmen, WÄ LOGGA IN EVE NUUUUUUU

okej ganska random, skriver senare KANSKE.
                          Tråkigt med bildlösa inlägg, så jag bjuder, hihi

JAG KAN OXÅ LEEEEE
Men ja.
trololololol, bilder jag nyss sprang runt & tog, roligtroligt.

ÄLSKAR MINA KNÄSRTUMPOR BTW!!!!!!!
Ja nu vet ni.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma