onsdag 14 december 2011

INGEN FRITID SAY WHAT

åh, fml typ , känns asstressigt när man har hela veckan framåt helt färdigplanerad o-o
blev inget sista inlägg igår höhöh, orkade inte göra nån jävla önskelista osv, tihihi
Anledningen till att det blir ett så sent inlägg idag är för jag var hos min vackra evelina, (inte eve utan en annan evelina som går i min klass trololol) med 2 killar i min klass & hennes kille, tihi. vi gjorde pannkakor & kollade på rio, myysigt värre. Jaja, jag har inget liv, ska chatta vidare med anna & jonte nu, samtidigt som jag gör min läxa som är äckligt jobbig, ska göra en jävla sammanfattning om selma lagerlöf eller ngt sånt, hahaha bra att jag inte har ngn koll heller <3 jaja, sen ska jag typ duscha & sova, trololol vad mkt klockan hann bli, fml :<

3 DAGAR KVAR!
Sedan jag vara en liten 14åring ist för 13åring, känns bra att jag kommer vakna upp som 14åring på lördag, föddes typ halv 8 eller halv 9 (a)


jaja, hejdo. skriver kanske senare, verkar lite tveksamt men vi får väll se helt enkelt!

bildlöst inlägg, förlåååt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma