tisdag 13 december 2011

problemos ok

 Dag 15, 15 Saker om dig själv
1. Jag älskar djur, men känner att jag aldrig skulle orka med att ha tex en hund, jag är för lat för att orka gå ut, så ingen ide att skaffa nå heller, hihihi
2. Jag har inte så bra betyg i skolan, det enda ämnet jag är rätt bra på är typ engelska, resten ligger jag väll bara på typ E/D? HAHA. & engelska typ C, tror jag.
3. Jag är bara 160cm lång... <.<
4. Jag är halvfinsk
5. Jag har megadåligt självförtroende & tar åt mig sjukt mycket av vad folk säger, haha.
6. Jag kan aslätt bli arg & är nästan alltid trött, nolife
7. Jag hatar skolan men älskar att vara där för & träffa vänner
8. Jag är kär . :$
9. Jag har typ inget liv, allt jag gör är typ att sitta vid datorn eller vara med typ nån klasskompis osv, haha.
10. Jag är extremt random av mig & älskar att prata
11. Jag blir lätt osams med folk, ohja & det är inte bra.
12. Jag Ä L S K A R färgglada kläder, smycken,ja allt!
13. Jag älskar oxå att baka muffins med massa roligt pynt & strössel på, omnomnomnom
14.jag tycker såna små kindnypvänliga bebisar är sjukt söta & ser min framtid med barn, kommer inte leva utan att ha barn det vet jag , hoho
15. Jag tycker det är apkul att bara gå runt i mörkret i mitt rum & ta massa random egobilder, även om jag aldrig tycker nån av dem blir så speciellt fina. hihih

Dag 16, Mina skor

Lila converse <3

Dag 17, Min födelsedag
17DECEMBER1997 

Dag 18, Din favoritlåt
Takida - You learn. <3

Dag 19, Ditt favoritplagg
ROLIGA T-SHIRTAR MED SÖTA TRYCK PÅ

Dag 20, Din favorittid på året
Sommarlovet<3

Dag 21, Dina tidigare hårfärger
ojsan, bildbomb typ.

Där uppe ser ni min vanliga hårfärg, hoho
RÖTT, första gången jag färgade håret
det där är igentligen orange typ, men det är väll typ mörkt så ja,
det var när det röda typ tvättats ur, JUSTE, klippte mig kort där oxå, fml <///3
blev blond sen igen, hoho
BRUNETTOOOO
Blond igen, HAHA jag var desperat & färgade håret typ hela tiden
HAHAHA


Färgade underhåret blått, hoho awesome.
Första bilden är under tiden jag färgade & den andra är typ en vecka senare :33
LILAAAAAAAA, HAHAHHA
aslila, det var verkligen jättelila, fast det hade jag inte så jättelänge, 
kanske 1.5 månad kanske, fick färga om typ 3 gånger under den korta tiden O_o

HAHAH, dom här 4 bilderna är igentligen typ mörklila/mörkrosa/typ vinrött
ja, alla är igentligen samma färg fast olika lysen Owo



 
SEN VART DET DÅ DEN HÄR AWESOME FÄRGEN SOM JAG HAR NU ,
färgen har dock tvättats ur typ & det är helt rosa/orange i luggen ;I
Men jag har köpt ny lila färg så luggen blir lilaaaaaaaaa

KAN BJUDA PÅ EN FUL BILD FRÅN IDAG TROLOLOLOL
Ja, färgen är typ orange & rosa, hihihihiih.
Jag vet att jag är ful osv, bry er inte om det <3





Dag 22, Ett land du vill åka till
JAPAN!

Dag 23, Ett land du varit i

Turkiet år 2006 tror jag, höhö

Dag 24, Något du önskar dig
Massa färgglada awesome saker & knästrumpor<3
GE MIG

Dag 25, Ett barndomsminne
När jag fyllde 4 år & ficke n jättestor nallebjörn av min morfar, kommer ihåg hur glad jag blev för den var så enorm, typ större än jag själv. HAHAHAH.


Dag 26, Något du blivit nöjd över
Typ inget o.o

Dag 27, Någon du saknar
Annaaa, eveeee, mina äckligt saknade 3 vänner som flyttat till finland, trolololol.

Dag 28, Ditt favorit TV-program från när du var liten
Teletubbies, HAHAHAHA

Dag 29, En bild på en plats du varit på
ehm, ingen aning o.o
                          _____________________            
jjajaja blev ett aslångt inlägg, HAHAHAH dör.
nejmen. jag vill ha knästrumpor åh fml, på gina har dom fan 2-pack för 59, kommer dö om jag inte samlar ihop så mkt pengar, jag vill köpa 2 såna 2.pack för är kär i 2 av dem <3 jaja, ska göra typ en önskelista eller ngt när jag har tråkigt, SOM NU, jaja. eller ngt sånt OwO
JAG FYLLER ÅR PÅ LÖRDAG! 14 år, woohooo för mig,
grattis i förskott, tackartackar <3
nolife okej, men nu ska jag fortsätta äta sen ska jag göra mig en fin önskelista med massa kul bilder osv
hhööhöhöhöhöhöhöhö
hejdåååååååååå
hade braaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hejdååååååååååååååååååå
sålänge okok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma