fredag 23 december 2011

Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg

Japps japps lilla firre birre har varigt seg på att ladda upp grejsi mojsi på bloggen men nu ska jag nog börja göra det igen. hehehe :'D
Jaja hursomhelst så e Firrebirre sjuk så fml T_T
Hon har också varigt busig och åkt upp till östersund igen så nu befinner hon sig i den kylan hihihohohaha.
Kvällen var knaaaaaas. Satt o spelade bingo HOHOHO.
O jah.. jag o min knäppa familj.. 3 random saker från ikväll.
Rapporten då dom berättar om att folk i syrien har dött och jag säger '' stackars syrener''
då jag attackerade min styvmor med bläckpenna och hon gjorde samma sak mot mig.
Då pappa anföll mig o min syrra med en kram då vi var påväg ned för trappen Q__Q'


FIRREBIRRE KAN INTE SKRATTA NU HAHAHAHAH. SÅ HEEEES </3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma