fredag 23 december 2011

Äntligen klar fjvaiodfbjfibf

Nu är jag klar med designen, ska bara göra ny bakrund med snöflingor typ, men ORKAR INTE NU.
Suttit & försökt fixa till storleken & skit på headern & presentationen osv, sen såg jag att hela headern typ blev lite halvt suddig, fml. men orkar inte bry mig, eve har inte sett den ännu, men skitsamma, blir hon inte nöjd får hon göra en ny ok! jag orkar verkligen inte  , hhööhöhöhö.

sitter iaf just nu & dricker te inne på mitt rum, trololol.
Ska snart titta på lite mer American Horror Story med pappaaaa
IMORGON ÄR DET JULAFTON OMFG.
Känns inte som de alls, wtf? :C
wä, :<
Ska iaf hem till mina kusiner på pappas sida, vara där ett par timmar med resten av pappas släkt, sen blir det hem till min lådsasmamma & fira lite där med bonussyskonen osv, sen kommer mamma & hämtar mig eftersom att vi ska fira jul där på söndag. C:
Stressigt, men skitsamma. Måste städa idag igentligen , men vem fan orkar städa såhär sent!??! <///3
yäyäy, långt inlägg, wiii
ska göra ett tidsinställt inlägg med godjul bara för att!!!!1111
damp, yäy



Tycker jag är fett cool som sitter sådär lugn på golvet i mina fina knästrumpor breve en låda, yäääääy
måste göra ny sån där sak här nere.... :<
/Empa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma