torsdag 22 december 2011

EVE DÅÅÅ :cccc

Wä , inte fått tag på eve ännu :CCCCC
Ingen aning om vart hon är, wää. så det blir ingen ny design ännu eftersom att vi ska väll ha bilder på oss i headern, & jag vet inte vilken bild jag ska ha på eve, måste nog be henne skicka en ny isf! höhö. Men jag har iaf pratat massa med jonte & MMMMMkarl, hiihihih.
Tagit 92877667487834 bilder osv. kanske bjuder på ett par stycken imorgon... man kan alltid lådsas!
hade jättekul nyss, jag försökte få bild på mig sj när jag kollade ögonen i kors, HAHAHAH.
Gulligt värre,höhöhö
ska sova snart, hehehe är skittrött. åååh sovmorgon imorgon, men får nog sätta väckarklockan endå för att pappa inte ska komma hem så ligger jag & sover, jomen hej bra...
jajajaja, bjuder på en biiiiiild
HGAHAHAHAHHAHA gud, lite lagom sådär?
fedt vacker såhär nattid!
Ena ögat är helt läskigt :c
Jaja, ska tvätta bort smink osv , sen sova, hhööhöh astrött. wä fml</3
ååh krypa upp i en varm säng <3
GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma