torsdag 22 december 2011

WORKING ON IT!

Yäääy, håller på med den nya headern just nu, höhö. den kommer väll förmodligen upp imorgon, eftersom att Eve inte har ngn ny helkroppsbild vilket vi behöver, ahaa. men det blir iaf en överraskning om hur den ska se ut ;))) juligt tema kan jag iaf avslöja! Men den kommer vi väll inte ha så länge antar jag, eftersom att det snart är slut på December sen äre ju ba nån månad kvar till våren, då blire väll ngt mer vårigt, trololool.
Men ja, snart ska jag gå & kolla på nån skum serie med min babaaaa, den är skum , riktigt skum , handlar om ngt slags läskigt spökhus som nån weirdo familj har flyttat in i , trololol. men den är spännande iaf, nu ska jag fortsätta pyssla med headern,
Yäääy


Gammal bild, saknar när jag hade så rosa lugg.. :C </3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma