måndag 18 juni 2012

Uppcon!

Tjabba tjena!
Firrebirre är tillbax från uppcon c:

Det var awesome ^^

dag 1 så var jag med alexa och derp tills derp skulle åka vid 7 ungefär samtidigt som moa kom med tåget.
Men moa smet iväg så fick vara med alexa fram till 9. woop. sen var jag med moa ^-^


Discoravet var awesome och mitt i alltihopa satte sig jag och moa och åt sushi *-* 



Mja, sen fortsatte jag och moa att dansa ^-^

dag 2: fick vara med mukk och hanna, sen tappade jag bort dem. då hittade jag random nya vänner som jag var med ^^ men hittade tillslut mukk och hanna och hanna fick ta på sig mukks elmo suit c:


dag 3: avslutningen. det var inte så många ögon som var torra denna dag. fick säga hejdå till mukk och hanna och det var mycket sorgligt :c








random bildbomb från uppcon? 







































































Puss hej från firrebirre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma