måndag 18 juni 2012

ÖVERLYCKLIG.SE

yäääääääääää. Empa är överlycklig och hyper just nu,
har nämligen övertalat min  moder så imorgon drar vi till finland! Taggaaaaaaaaaa <3
Jag och Tyyne, min syster då, åker med våran mormor och hennes man så kommer vi tillbaka på måndag, inte ens en vecka, 'sad face'
Men det är ju 1000 gånger bättre än att sitta fast i den här skithålan. c;
Iaf så tar vi kvällsbåten imorgon och tidigt på morgonen är vi framme i hamnen i Finland då, så ska vi sitta i bilen i 5-6 timmar, ganska chill. Vi stannar väl på olika ställen och typ äter lite då&då och köper massa skojsiga saker. WIIIIII.
Kommer bli awesomeeeeee.
Aja, antar att jag nt kommer hinna skriva ngt imorgon då det blir asstressigt, ska typ vakna duscha fixa klart det sista äta lunch sen skjutsar kenneth oss in till mormor i stan så ska vi fixa massa grejer inne i stan sen när hennes man slutat jobbet drar vi till Stockholm och åker bååååt.

JAJA nånting sånt tror jag, lär väl lägga upp 4589358345 bilder när jag är tillbaka. c: HEJDOO.
kan bjuda på gamla bilder ifrån finland sen tidigare ååår <3

i båteeeeeeen
våran fina stuga!
jukujuku maa!
min sötnos :*
ökeeeeen
vattenparken igen hihi
HAHAHAHA han hoppade såndära grejs 110meter upp i luften i kalsonger :C


/Empa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma