fredag 15 juni 2012

Brist på liv sådär.

Blev klar med headern & presentationen nu då, känns skönt eller något.
Fast märkte nu att det ser helt fail ut på headern, fmlfmlfml. :ccc
Det såg bättre ut på Gimp, sen fuckade bloggen allting wäwä.
Jaja ska sluta klaga för orkar inte bry mig heller okok.

Ska typ fixa sånhär dag 1-30 sak, så jag och Eve kommer igång med bloggandet igen, dock tror jag inte att det blir så mkt bloggade nu då Eve ska på Uppcon Fredag till på Söndag och jag ska bort Lördag-Söndag, men det blir som det blir.
& så åker jag kanske till Finland på tisdag till måndagen efter, men ja, då är nog Eve här iaf osvosvosv
ingen som bryr sig men k :*

Yä nu ska jag fixa den där dag 1-30, blir lite svårt då vi haft en sån förut men kanske inte ska ta direkt exakt samma eftersom att det har vi redan  skrivit om. Dock så har vi säkert förändrats sen i november lite grann, men ja. CCC;

eheh, ja.
har blivit döpt, konfirmerad, hunnit träffa Annaälski, planerat inför sommaren, färgat håret med anna, färgat håret lila strax efter att anna var här, det lila tvättats ur, färgade lila dip dye som nu typ tvättats ur, har säkert gjort massa mera som jag nt kommer på nu. men who cares skriver om de nångång ingen som bryr sig endå bähähä.

hejdå motherfucker.

 mjääs hade lila hår förut wä gimme, nästa gång blire blått, ÄNTLIGEN.


/empa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma