söndag 17 juni 2012

äckelrubrikeeer.

Ja jag hatar rubriker, syyynd.
men hejsanhejsan
Åkte ju iväg igår osv, kom hem förut idag. Eller a, min mormor hämtade mig och sen var jag hos henne och åt glassss. CCC; Som vanligt då ehe.

Men igår vare väldigt kul, typ kom dit och åt, fixade upp tälten och sen gick vi in till något ställe där vi åt mat hela tiden, åt lunch och sen fick vi springa runt och göra vad vi ville, YÄÄ.
Iaf, det var typ ett stort cirkustält, fast utan dem där ''väggarna, så man såg in ifall man stog utanför, sen breve det tältet var det typ ett mindre tält med massa typ grejer man fick göra, typ pärla, ansiktsmålningar, spela fotboll, cirkusgrejer och typ såna hära knappar man sätter på kläder typ kan fan inte förklara men ja, såna fick man iaf göra, jag gjorde en miket vaker som jag gav till min syrra nu, klippte typ ut nå cpfilurer osv. hähä. Såg typ 2 bra band, 5th Avenue & I am so me. HÄHÄ.

HAHA och dem där I am so me gick vi runt lite med, vi fick skriva våra namn i deras Van och så övertalade vi dem till att försöka fixa så dem kan spela i Eskilstuna, vi typ YÄÄÄÄÄ. CCC: Ghahah dem var astrevliga iaf. c;

 Sen vare typ disco på kvällen och massa random, vi sprang runt och gjorde allt&inget, slutade med att vi la oss vid 3 och skulle upp 8.
blev ganska fail när vi skulle vakna för att det ösregnade och var svinigt kallt och massa sånt där skit.
ja är iaf hemma & kunde inte ta några bilder för att min mobil dog, </3
eller ja hann ta en på badplatsen HÄHÄHÄ där badade mina kompisar, fast nt jag då men HEJHEJ.

Ja, nu ska jag forstätta snacka med Mikael och Jonte och typ hejdå. 8)

/Empa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma