fredag 6 juli 2012

Törebodafestivalen!

En glad firre.
Kom ganska nyss hem från törebodafestivalen.
En kul kväll / natt med underbara vänner.
Vi åkte massa karuseller hihih c: en av mina vänner filmade då jag åkte ''batman'' och dem kommer sedan upp på youtube så jag kommer länka den!
Takida var bandet vi såg spela idag och dem var la ganska bra.
Jag tyckte sj det var roligare att prata med dem inne i vip området.
Jag blev vän med dem 2 killarna HAHAH. dem tyckte jag var söt och rolig o': dem tog maaaassa kort på alla random stuff jag och mina vänner gjorde. sen tog en av dem min mario :c så sprang han iväg. jag typ VA FAN?
men plötsligt blev man överraskad av en kram bakifrån och då hade han sprungit ut till oss. HAHAH. så tog han med oss in i vip c: så kollade vi på konserten. HAHA. han stod och höll om mig och det var typ.. cp för jag vet inte vem det är. MEN w/e.

John var supersöt och gav mig 100:- utan anledning o':
Ville inte ta emot men han godkände inte att få tbx dem så jag typ.. ahop..

Disco tältet var ganska lame. slutade att vi snackade med lukke bara >-<
Massa random folk snackade med mig. blev glad ^-^
älskar då folk bjuder på sig och snackar med en som dem inte känner. typ mig!


Har ingen bild för idag men då jag har gått klart dem andra dagarna av festivalen laddar jag upp allt ;)
ha det bra, puss och kram från firre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma