torsdag 5 juli 2012

hoho

Jodå, jag har gått och blivit blåhårig!

Åh det är så fkn varmt i mitt rum klarar knappt av att stå upp på riktigt wwääwäw.
Har en fläkt och fönstret öppet jruhnagviebjaeb
hej.
Nejmen. alltså :(
Har inte gjort nånting på evigheter känns det som :c
Eller jo Måndag-Tisdag sov jag hos min lådsasmamma dem hjälpte mig att färga håret osv. c:
Blev ganska nöjd, utom me utväxten som blev helt ijsdvoisjd :( Men det är det ingen som märker utom när ja säger ngt om de :PpPppP <- HAHHA cp
Yes, utom det så har jag bara suttit hemma vid datan, umgåts med ngn av syskonen, busat med dexter, snackat med Anna, Mikael & Jonte.

Imorgon kommer Aggi hit, min batmaaan. Vi ska fira 5 år. c:
Vi träffades på kollo för 5 år sen då & blev bästavänner redan på bussen dit. <3

Och så längtar jag som in i helvete på att dem här fkn 18 dagarna ska gå så att jag kan träffa min fina Anna som jag saknar något sjukt mycket! Vi har inte träffats sen påsklovet tror jag de va. ):
MEN OK. Alltid jag som tänker skriva ett kooort snabbt inlägg så blir det typ 45km långt endå.. 
AHAHA.
JAJAAJ,
HEJDÅ MED ER.

/Empa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma