tisdag 17 juli 2012

så oaktiv jag har varit?

Oj förlåt till er få människor som faktist läser denna blogg HAHHAHA.
Men hej. jag är tillbax okok.
Har åkt upp till min pappa i östersund och fixat massa. drf har jag inte laddat upp ngt ^^

NU GÖR VI NGT .. gay gay gay

2012 so far!

Hur har året 2012 varit för dig hitills? - bien
Bättre än förra året? -  ao
Har du flyttat under år 2012? - Neh , hihi. flyttade 5 nov 2011 c':
Har du hittat en ny låt som du älskar? - .. ja

KÄRLEK.
Har du hånglat med någon/några utan att ni var tillsammans ? - hehe. ja flera >-<
Har du varit kär? - inte så speciellt.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ao
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ao
Har du haft ett hemligt förhållande? - ja och nej

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? -nej
Har någon i din släkt avlidit? - nej,
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? -nej
Varit i slagsmål? - nej

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - ja
Isåfall vad? - mycket
Har du skämt ut dig? - japp
Har du varit ute en hel natt? - japp
Har du blivit tagen av polisen? - nope
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? -japp
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - japp

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - vet inte ( HAHHA) håller på att byta 
Har du gjort något framsteg? - nej
Haft alla rätt på ett prov? - nej.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - ja
Har du förlorat en vän? - ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej
Har du ljugit för en bästavän? - nej
Har du strulat med en kompis pojk-/flickvän? - nej.



KUL VA. hepp


Färgat om håret så ni får en busig bild



// lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Christmas PikachuGreen Luma